Senin, 01 September 2014

πάντα το έργο ως

Εγώ αρχικά επέλεξε την καριέρα μου στη νοσηλευτική για οικονομικούς λόγους. Ένας από τους φίλους μου είχε γίνει μια νοσοκόμα και έκανε μια πολύ άνετη ζωή. Όταν θα πάρει μαζί, θα ήθελα να ζητήσω συχνά ερωτήσεις της σχετικά με τη δέσμευση χρόνου που απαιτείται για να γίνει με ένα RN και ό, τι της άρεσε και δεν άρεσε σχετικά με την εργασία. Όντας ένας στενός φίλος, δοκίμασε το καλύτερό της για να ζωγραφίσει μια ακριβή εικόνα για μένα από ό, τι η καθημερινή της εργασία ήταν όλα τα σχετικά και σίγουρα δεν sugarcoat θέση της. Ενώ ήμουν ενδιαφέρονται για ό, τι είχε να πει, θα ήταν πολύ πιο ενδιαφέρονται να βρουν έναν τρόπο για να αυξήσουν γρήγορα κερδίζοντας δυνατότητά μου. Γράφτηκα σε ένα πρόγραμμα νοσηλευτικής και εργάστηκε με μερική απασχόληση, ενώ πήγα στο σχολείο. Μετά την αποφοίτησή του, ήμουν σε θέση να πάρετε μια θέση εργασίας σε ένα ανώτερο κέντρο φροντίδας. Ήμουν ήδη προετοιμαστεί για το χειρότερο που θα μπορούσε να συναντήσει και ανυπομονεί να πάρει το πρώτο μου μισθό.

Η πρώτη μου εκκαθαριστικό σημείωμα ήρθε και πήγε, και ενώ ήμουν ευτυχής να κερδίζουν ένα υψηλό ωρομίσθιο, κομβικό σημείο μου είχε μετατοπιστεί. Βλέπετε, για πρώτη φορά στην επαγγελματική ζωή μου, πραγματικά προσβλέπει να πρόκειται να λειτουργήσει. Δεν είναι ότι μισούσα ποτέ κάποια συγκεκριμένη προηγούμενη δουλειά τόσο πολύ ότι επίφοβη έρχονται, αλλά περισσότερο ότι έχω δει πάντα το έργο ως ένα αναγκαίο κακό. Νοσηλευτική αλλάξει για μένα.
Καθημερινά, έχω να βοηθήσει τους ανθρώπους. Τους άνεση όταν χρειάζεται να παρηγορηθεί. Ακούω όταν χρειάζονται κάποιον να μιλήσει. Έχω ένα πολύ γεμάτο πρόγραμμα, και όχι ό, τι κάνω είναι ικανοποιητική ή ακόμη και ευχάριστη, αλλά υπάρχουν πτυχές της εργασίας αυτής, που με κάνουν να αισθάνομαι σαν να είμαι πραγματικά κάνει τη διαφορά σε κάποιον. Τρεις μήνες μετά άρχισα τη δουλειά μου, ένας από τους ασθενείς μας απεβίωσε. Όταν η οικογένειά του ήρθε για την αφύπνιση και την κηδεία, έκαναν ένα σημείο για να σταματήσει από την εγκατάσταση και θέλω να ευχαριστήσω. Προφανώς, αυτός ο άνθρωπος είχε πει πολλές φορές για το πώς το είδος που ήταν για εκείνον και πόσο εκτίμησα. Ακούγοντας αυτό με έκανε να κλάψω, αλλά και με έκανε ευτυχισμένη ότι οι προσπάθειές μου είχαν εκτιμηθεί.

Είναι τώρα ήταν λίγα χρόνια από τότε που για πρώτη φορά αποφοίτησε από το πρόγραμμα νοσηλευτικής. Πάω να κερδίσουν ένα online το bachelor της επιστήμης στον τομέα της νοσηλείας, ενώ θα συνεχίσει στη δουλειά μου. Η ελπίδα μου είναι να γίνει τελικά επικεφαλής νοσοκόμα, αν και θέλω να αποφευχθεί η μετακίνηση σε μια διοικητική θέση. Μου αρέσει να ξοδεύουν εργάσιμη ημέρα φροντίδα μου για τους ασθενείς. Η αίσθηση που παίρνω από τη δουλειά μου αξίζει περισσότερο από κάθε εκκαθαριστικό σημείωμα θα μπορούσε ποτέ να είναι.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar